Skip to main content

JEGYPÉNZTÁROS

Munkavégzés helye: Budapesti Történeti Múzeumhoz tartozó múzeumok

A munkaviszony időtartama: határozott időtartam (előreláthatólag 2 év)

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő, munkaidőkeret

Főbb feladatok, munkák:

Jegypénztáros feladatok:

A múzeum jegyértékesítési rendszerében jegypénztárosi feladatok ellátása, jegykiadás, kiadvány-értékesítés, pénzkezelés, látogatók tájékoztatása. A mindenkor érvényben lévő belső pénzügyi szabályozásnak megfelelően pénzügyi elszámolás készítése.

Teremőr feladatok:

Látogatók tájékoztatása a nyitva tartással, a belépőjegyekkel, a ruhatárak használatával, az épületben való eligazodással kapcsolatban, belépőjegyek meglétének ellenőrzése, múzeum kiállításainak őrzése.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • érettségi
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
  • pénzkezelési tapasztalat
  • büntetlen előélet
  • cselekvőképesség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • közgazdasági érettségi
  • szakirányú végzettség
  • idegen nyelv ismeret
  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Elvárt kompetenciák:

  • jó kommunikációs képesség
  • pontos, önálló munkavégzés
  • jó problémamegoldó képesség

Jelentkezés módja:

Részletes fényképes szakmai önéletrajzot, motivációs levelet és a személyes adatok kezelésére vonatkozó hozzájáruló nyilatkozatot a hr@btm.hu email címre kell megküldeni.

A munkakör az elbírálását követően azonnal betölthető.

MŰSZAKI ÜGYINTÉZŐ

Munkavégzés helye: Budapesti Történeti Múzeum székhelye
A munkaviszony időtartama: határozatlan
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

Főbb feladatok, munkák:
– ellátja a régészeti feltárások szerződéseinek előkészítéséhez kapcsolódó adminisztratív teendőket.
– közreműködik a szervezeti egységekkel – adatszolgáltatások és jelentések, kimutatások összeállításában.
– nyilvántartja és kezeli az ásatási projektiroda régészeti szaktevékenységeihez kötődő alvállalkozói dokumentumokat.
– BTM iratkezelésének szabályzata szerint rendben tartja az Ásatási Projektiroda anyagát.
– külső ügyfelekkel való kapcsolattartás e-mailben és telefonon
– tételes elszámolások és teljesítési igazolások kiállítása
– napidíjak terepi elszámolás

Az álláshoz tartozó elvárások:
– diploma
– felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
– büntetlen előélet
– cselekvőképesség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
– gyakorlat a területen
– pénzügyi ismeretek
– egyéb releváns szaktudás vagy gyakorlat

Elvárt kompetenciák:
– jó kommunikációs képesség
– pontos, önálló munkavégzés
– jó problémamegoldó képesség

Amit kínálunk:
– stabil munkahely
– munkaeszközök (laptop, telefon)
– cafetéria

Jelentkezés módja:
Részletes fényképes szakmai önéletrajzot, motivációs levelet és a személyes adatok kezelésére vonatkozó hozzájáruló nyilatkozatot a hr@btm.hu email címre kell megküldeni.

A munkakör az elbírálást követően azonnal betölthető.