Skip to main content

Jegypénztáros

Munkavégzés helye: Budapesti Történeti Múzeumhoz tartozó múzeumok

A munkaviszony időtartama: határozott időtartam (előreláthatólag 2 év)

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő, munkaidőkeret

Főbb feladatok, munkák:

Jegypénztáros feladatok:

A múzeum jegyértékesítési rendszerében jegypénztárosi feladatok ellátása, jegykiadás, kiadvány-értékesítés, pénzkezelés, látogatók tájékoztatása. A mindenkor érvényben lévő belső pénzügyi szabályozásnak megfelelően pénzügyi elszámolás készítése.

Teremőr feladatok:

Látogatók tájékoztatása a nyitva tartással, a belépőjegyekkel, a ruhatárak használatával, az épületben való eligazodással kapcsolatban, belépőjegyek meglétének ellenőrzése, múzeum kiállításainak őrzése.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • érettségi
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
  • pénzkezelési tapasztalat
  • büntetlen előélet
  • cselekvőképesség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • közgazdasági érettségi
  • szakirányú végzettség
  • idegen nyelv ismeret
  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Elvárt kompetenciák:

  • jó kommunikációs képesség
  • pontos, önálló munkavégzés
  • jó problémamegoldó képesség

Jelentkezés módja:

Részletes fényképes szakmai önéletrajzot, motivációs levelet és a személyes adatok kezelésére vonatkozó hozzájáruló nyilatkozatot a hr@btm.hu email címre kell megküldeni.

A munkakör az elbírálását követően azonnal betölthető.

Műszaki ügyintéző

Munkavégzés helye: Budapesti Történeti Múzeum székhelye
A munkaviszony időtartama: határozatlan
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

Főbb feladatok, munkák:

  • ellátja a régészeti feltárások szerződéseinek előkészítéséhez kapcsolódó adminisztratív teendőket.
  • közreműködik a szervezeti egységekkel – adatszolgáltatások és jelentések, kimutatások összeállításában.
  • nyilvántartja és kezeli az ásatási projektiroda régészeti szaktevékenységeihez kötődő alvállalkozói dokumentumokat.
  • BTM iratkezelésének szabályzata szerint rendben tartja az Ásatási Projektiroda anyagát.
  • külső ügyfelekkel való kapcsolattartás e-mailben és telefonon
  • tételes elszámolások és teljesítési igazolások kiállítása
  • napidíjak terepi elszámolás

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • diploma
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
  • büntetlen előélet
  • cselekvőképesség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • gyakorlat a területen
  • pénzügyi ismeretek
  • egyéb releváns szaktudás vagy gyakorlat

Elvárt kompetenciák:

  • jó kommunikációs képesség
  • pontos, önálló munkavégzés
  • jó problémamegoldó képesség

Amit kínálunk:

  • stabil munkahely
  • munkaeszközök (laptop, telefon)
  • cafetéria

Jelentkezés módja:
Részletes fényképes szakmai önéletrajzot, motivációs levelet és a személyes adatok kezelésére vonatkozó hozzájáruló nyilatkozatot a hr@btm.hu email címre kell megküldeni.

A munkakör az elbírálást követően azonnal betölthető.